Blog

Wyróżnij się albo zgiń! Personalizacja w komunikacji z Kandydatem
0 comment

Wyróżnij się albo zgiń! Personalizacja w komunikacji z Kandydatem

Dlaczego direct search nie zawsze działa? Na to pytanie można udzielić bardzo wiele odpowiedzi. Dziś jednak skupimy się na sprawdzeniu jak personalizacja, a raczej jej brak, wpływa na responsywność i zaangażowanie kandydatów w proces rekrutacyjny. 1. Dzień dobry Panie Marku…..

Czytaj dalej
Jak formułować oczekiwania finansowe na rozmowie rekrutacyjnej
0 comment

Jak formułować oczekiwania finansowe na rozmowie rekrutacyjnej

Rozmowa o pieniądzach to jeden z najważniejszych i najbardziej newralgicznych punktów w procesie rekrutacji. Jeżeli oczekiwania finansowe kandydata spotykają się z ofertą pracodawcy, to cały proces negocjacji jest szybki, prosty i zazwyczaj zakończony poczuciem wygranej obu stron. Jednak w kwestii..

Czytaj dalej
Narzędzia ułatwiające pracę rekruterów part 2
0 comment

Narzędzia ułatwiające pracę rekruterów part 2

Czerwiec upłynął nam pod znakiem wzmożonych działań z obszaru sourcingu, headhuntingu i direct search, z uwagi na kilka ciekawych, ale bardzo trudnych do znalezienia profili, jakie podjęliśmy się zrealizować. Dziś możemy z dumą powiedzieć, że stawiane przez Klientów wyzwania spełniliśmy..

Czytaj dalej
Problem lokalizacji w rekrutacji topowych specjalistów
0 comment

Problem lokalizacji w rekrutacji topowych specjalistów

Dziś zdecydowaliśmy się poruszyć problem, z którym zmaga się wiele firm zlokalizowanych poza centrami dużych miast, lub nawet w sporej odległości od ośrodków miejskich w ogóle. Problem ten dotyczy trudności z rekrutacją specjalistów z doświadczeniem i wiedzą, w sytuacji „wyczerpania” lokalnych..

Czytaj dalej
Jak nie strzelić sobie w stopę przed i na rozmowie o pracę
0 comment

Jak nie strzelić sobie w stopę przed i na rozmowie...

Ostatnimi czasy na rynku pracy bardzo dużo mówi się o marce pracodawcy. Employer Branding jest nie tylko modny, ale wręcz niezbędny, aby pozyskać do firmy najlepszych specjalistów. Co jednak z drugą stroną medalu? Co to jest marka pracownika i dlaczego..

Czytaj dalej